خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی خبر داد:

ارائه گزارش به رییس‌جمهور درباره مشکلات اخیر جاده‌ها و موانع کمک‌رسانی به مردم

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۹۷۳

وزیر کشور از ارائه گزارشی به رییس‌جمهوری درباره مشکلات و موانع کمک‌رسانی به مردم در برف اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست هم‌اندیشی با بانوان فعال اقتصادی در جمع خبرنگاران درباره مشکلات اخیر جاده‌ها در پی باریدن برف گفت: ۱۹ استان در کشور درگیر برف و برودت هوا شدند که استان تهران بیشترین مشکل را داشت و بعد از آن استان قزوین مشکلاتی داشت.

او ادامه داد: روزهای اخیر سازمان مدیریت بحران بیش از ۸ هزار نفر را اسکان داد. همچنین ۲۵۰۰ اتومبیل امدادرسانی جاده‌ای شدند و به ده هزار نفر مانده در راه نیز خدماتی مانند تغذیه داده شد.

رحمانی‌فضلی افزود: در جاده‌های قم - تهران و کرج - تهران و قزوین در بحث انسداد جاده‌ها با کندی مواجه بودیم. البته برخی مشکلات به صاحبان اتومبیل‌ها برمی‌گردد زیرا به توصیه‌ها عمل نکرده بودند و وسایلی مانند زنجیرچرخ نداشتند.

وزیر کشور گفت: جلسه‌ ستاد بحران تشکیل شد تا موانع و مشکلاتی که با این موضوع پیش آمد بررسی شود. مسئولان مرتبط باید پاسخگو باشند و گزارشی تهیه و به رییس‌جمهوری ارائه شود. بدون شک اگر بی‌توجهی صورت گرفته باشد برخورد می‌شود.

او خاطرنشان کرد: مردم‌ باید همکاری کنند. وقتی ما در تهران و قم بیش از صد هزار اتومبیل در رفت و آمد داریم کنترل آنها کار سختی است. ما در جاده قم‌ مجبور شدیم گاردیل‌ها را ببریم. البته همه مسائل پیش آمده بررسی می‌شود و گزارش کار را به رئیس‌جمهوری خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز