خبرگزاری کار ایران

در پی تعطیلی دانشگاه‌ها در روزهای برفی؛

مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان علوم و تحقیقات تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۹۵

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به تعطیلی این واحد دانشگاهی در روزهای اخیر گفت: به دلیل این تعطیلی، یک روز کاری به مهلت ثبت‌نام نیمسال دوم دانشجویان این واحد اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، کرم‌اله دانش‌فرد افزود: ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشجویان تمامی مقاطع واحد علوم و تحقیقات که از روز شنبه ۷ بهمن ماه آغاز شد و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه داشت اما در پی تعطیلی روزهای برفی، تصمیم گرفته شد یک روز کاری به فرصت ثبت‌نام دانشجویان اضافه شود.

وی اظهار داشت: روز شنبه ۱۴ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان در نیمسال دوم است.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات تاکید کرد: بنابراین دانشجویانی که به هر دلیلی در هفته جاری موفق به ثبت‌نام نمی‌شوند تنها تا پایان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه فرصت دارند فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد خود را تکمیل کنند.

فاطمه عزیزآبادی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات نیز درخصوص وضعیت برگزاری جلسه دفاعیه آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی که به دلیل تعطیلی واحد علوم و تحقیقات در روزهای برفی، موفق به دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری خود نشده اند، توضیحاتی ارائه کرد.  

وی درباره مهلت این دانشجویان برای دفاع گفت: این دانشجویان تا قبل از شروع نیمسال دوم تحصیلی فرصت دارند طی هماهنگی با اساتید راهنما و مشاور و داور، نسبت به برگزاری جلسه دفاع اقدام کنند.

معاون پژوهشی و فناوری واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در روز ۸ بهمن ماه موفق به دفاع نشده‌اند، برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر از مقررات درخصوص مهلت زمانی برگزاری جلسات دفاع می‌توانند به دفاتر پژوهشی دانشکده‌های مربوطه مراجعه کنند.

در پی بارش برف و لغزندگی معابر روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۸ و ۹ بهمن ماه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات و تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تعطیل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز