خبرگزاری کار ایران

جانشین راهور ناجا تاکید کرد:

ضرورت تعیین و بررسی نقش دستگاه‌ها در گرفتار شدن مردم در برف

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۹۵

جانشین راهور ناجا با بیان اینکه مردم حق‌دارند در مورد گرفتاری در جاده قم و آزادراه کرج گله‌مند باشند گفت: باید نقش دستگاهها در بروز این اتفاق و گرفتار شدن مردم در برف بررسی و تعیین شود.

به گزارش ایلنا، سردار موسی امیری، جانشین راهور ناجا با اشاره به گرفتار شدن مسافران در برخی جاده‌ها و راه‌های کشور گفت: مردم حق دارند در مورد گرفتاری در جاده قم و آزادراه کرج گله مند باشند. بازهم از مردم بابت حادثه عذرخواهی می‌کنم.

او ادامه داد: باید نقش دستگاهها در بروز این اتفاق و گرفتار شدن مردم در برف بررسی و تعیین شود. بارش شدید برف و ترافیک یکی از علل گرفتاری مردم در این دو محور اصلی بود.

جانشین راهور ناجا خاطرنشان کرد: ما از دستگاه‌ها ممنون هستیم اما مجبور شدیم یگان ویژه پلیس را برای کمک فراخوان کنیم، شرایط سخت و دشواری داشتیم، همه دستگاهها باید مرور کنند کجای کارشان ایراد داشت.

سردار امیری تصریح کرد: شب های زمستان برودت و لغزندگی بیشتر است و توصیه می‌شود افراد به هیچ وجه شب‌ها رانندگی نکنند، علاوه بر زنجیرچرخ باید قبل از سفر وضعیت جاده استعلام شود همچنین تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ ۰۲۱ آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز