خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی خبر داد:

بازگشایی محورهای تهران‌_قم و تهران_ کرج/کولاک در محورهای قزوین و زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۲۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام گشایش محور تهران_قم و تهران کرج گفت: محورهای قزوین_رشت، قزوین همدان، رزن_ قزوین همچنان مسدود است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها وجاده‌های کشور گفت: بزرگراه‌ تهران_ قم، ساوه _ تهران، کرج _ چالوس، محور هراز ، محور فیروزکوه بازگشایی و تردد و عبور و مرور در آنها انجام می‌شود.

او ادامه داد: قزوین_رشت، قزوین _زنجان، قزوین_ همدان، رزن_قزوین، زنجان طارم و قزوین_ تاکستان همچنان مسدود است. محورهای قزوین و زنجان بعلت وجود کولاک و باد شدید ایمنی کافی برای تردد در این محورها وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محورهای خراسان شمالی، محورهای شرق استان مازندران و گلستان، شهمیزاد_ کیاسر، سمنان_ تهران بارش برف گزارش شده است. همچنین در محور خوش‌ییلاق_شاهرود کولاک گزارش شده که تردد در این محور بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم رانندگان حتما با توجه به برودت هوا در روزهای آینده زنجیره چرخ حتما به همراه داشته باشند.

او با اشاره به ترافیک صبح‌گاهی در محورهای تهران- کرج گفت: محور قزوین_کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس همچنین آزادراه کرج تهران محدوده پل کلاک تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز