خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به ایلنا خبر داد:

ادامه انسداد محورهای تهران_ قم و تهران_ ساوه/امدادرسانی به درراه‌ماندگان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۳۹۸

رییس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از بارش برف در نیمه شمالی و غربی کشور و ادامه انسداد محورهای تهران_قم و تهران_ ساوه خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، البرز، قزوین، قم، زنجان، تهران، و شهرهای تربت حیدریه، بردسکن، مشهد در استان خراسان رضوی و آزادشهر، شاهرود و گرگان گزارش شده است.

او ادامه داد: همچنین بارش برف و کولاک در ارتفاعات محور کندوان، فیروزکوه و هراز را شاهد هستیم و استفاده از زنجیر چرخ در این مسیر‌ها الزامی است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور تاکید کرد: محورهای تهران قم و تهران ساوه همچنان مسدود است و شهروندان برای تردد از این مسیرها استفاده نکنند.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: مسیر تا ساعاتی دیگر باز خواهد شد و در راه‌ماندگان نیز از این مسیر خارج خواهند شد. عوامل پلیس راه در محل حضور دارند. همچنین عوامل راهداری در تلاش هستند تا بتوانند مسیرها را بازگشایی کنند و به در راه ماندگان کمک کنند.

او با اشاره به حضور یگان‌های امدادی در این محورها گفت: امدادرسانی از دیشب به در راه‌ماندگان آغاز شده و تا پایان بازگشایی معابر ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز