خبرگزاری کار ایران

فراهانی:

شهرداری به هنگام بارش برف غافلگیر شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۲۲۶

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از آماده نبودن شهرداری به هنگام بارش برف گفت: علیرغم پیش‌بینی‌ها متاسفانه مدیریت شهری غافلگیر شده و به خصوص در مناطق جنوبی و مرکزی خدمات شایسته‌ ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، در تذکر پیش از دستور خود در مورد قصور در برنامه ریزی و خدمات شهری شهرداری تذکر کرد.

فراهانی ضمن قدردانی از رحمت خداوند به خاطر بارش بارش نزولات آسمانی گفت: لیکن چه بگوییم که آنچه مشکل‌ساز است مدیریت و نحوه برنامه‌ریزی ماست که مشکلات متعددی در حوزه خدمات شهری ایجاد کرده است. بسیاری از مردم از شب گذشته امکان تردد در شهر نداشتند، درختان بسیاری شکسته‌اند و بر روی خودروهای پارک شده افتاده‌اند.

او ادامه داد: اما حضور مدیران و عوامل مدیریت شهری و مدیریت بحران جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات فوق رضایت بخش نبوده و اندک گزارش شده است. این در حالی است که همه ساله در سال 94،95و 96 بیش از 30میلیارد تومان هر ساله اختصاص به برف‌روبی و پرداخت پیمانکاران برف‌روب داده شده است.

فراهانی ضمن انتقاد از آماده نبودن شهرداری افزود: علیرغم پیش‌بینی‌ها متاسفانه مدیریت شهری غافلگیر شده و به خصوص در مناطق جنوبی و مرکزی خدمات شایسته‌ ارائه نشده است. در مقام نماینده مردم شریف تهران ابتدا به خودم به عنوان شورای شهر تذکر می‌دهم و از شهروند معزز تهرانی عذرخواهی می‌کنم. به سهم خودم تمام تلاشم را می‌کنم تا در بارندگی‌های بعدی مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و مدیریت برازنده‌تر در خدمت گذاری شایسته‌تر به شهروندان حاضر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز