خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۸۲

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه در حکمی دکتر بهروز ابطحی را به سمت «رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم انتصاب ابطحی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر بهروز ابطحی

با سلام،

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجی این حکم به مدت ۴ سال به سمت «رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های ارائه شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

همچنین دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، در نامه‌ای از خدمات و تلاش‌های دکتر ناصر حاجی زاده ذاکر در مدت تصدی ریاست پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی قدردانی کرد.

 بهروز ابطحی فارغ‌التحصیل دکتری زیست‌شناسی دریا، از انستیتو اقیانوس‌نگاری روسیه (VNIRO) و استاد پایه ۲۴ دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی است.

از تجربیات کاری دکتر ابطحی در حوزه علوم دریایی می‌توان به فعالیت به عنوان مجری و هماهنگ کننده آزمون‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم دریایی و اقیانوسی دانشگاه‌های دولتی، حضور در گشت‌های بلندمدت و کوتاه مدت تحقیقات و تولیدات دریایی در خلیج فارس، خزر جنوبی، خزر شمالی و خلیج فنلاند و نیز تدوین، راه‌اندازی و تدریس درس غواصی در برنامه دروس اصلی مصوب رشته زیست دریا دوره کارشناسی ارشد (اولین تجربه در دانشگاه‌های غیرنظامی کشور) اشاره کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، رایزن علمی و نماینده وزارت علوم و وزارت بهداشت در روسیه، اروپای شرقی و آسیای میانه، سرپرست رایزنی علمی بلاروس و اروپای شرقی، رئیس دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی و مسئول کمیته تخصصی علوم پایه دانشجویان خارج (اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج) برخی از مسئولیت‌ها و فعالیت‌های اجرایی وی می‌باشد.

ابطحی همچنین هفت مورد عضویت در هیئت‌های تحریریه مجلات علمی پژوهشی ملی و بین‌المللی و پنج مورد عضویت در مجامع علمی بین‌المللی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز