خبرگزاری کار ایران

سلیمی خبر داد:

توزیع ٢٥٤٠٠ ماسک در خوزستان/برف و کولاک در ١٩استان کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۱۷

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: به علت بروز پدیده گرد و غبار تاکنون ٢٥٤٠٠ عدد ماسک در استان خوزستان توزیع شده است.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات امداد رسانی در عملیات برف و کولاک گفت: ١٩ استان شامل آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران و مرکزی متاثر از برف و کولاک بودند.

او با بیان اینکه به ٥٦ محور و روستا امداد رسانی شده است، خاطرنشان کرد: به ٤٠٧٨ نفر امدادرسانی و برای ١٠٢٦ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ٢ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ١٢ نفر خدمات سرپایی را دریافت کردند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ١٠٠تیم شامل ٣٣٠ نفر در این عملیات‌ها شرکت کردند، تصریح کرد:  ٣٨٩ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شده و ٢٠٠ تخته نیز توزیع شده است.

سلیمی همچنین درباره پوشش امدادی گرد وغبار گفت: استان خوزستان و ٩ شهرستان آبادان، آغاجاری، اهواز، امیدیه، بهبهان، شادگان، شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان متاثر از گرد و غبار هستند.

او ادامه داد: تاکنون ٢٥٤٠٠ عدد ماسک توزیع شده است و ٢٦تیم امدادی شامل ١١٧ نفر در این عملیات حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز