خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

١٢ استان درگیر برف‌و کولاک/ اسکان اضطراری ۳۹۷ نفر

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۲۰

رئیس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به ۱۰۰۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف و اسکان اضطرارای برای ۳۹۷ نفر گرفتار در برف و کولاک خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملیات امداد و نجات این سازمان در برف و کولاک از ١٥ الی ١٨ آذر گفت: ١٢ استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متاثر از برف و کولاک بودند.

او با بیان اینکه مناطق در حال امدادرسانی ۵ محور بوده است، گفت: به ۴۶ روستا و ۷۴۸۸ نفر امدادرسانی شده است. همچنین اسکان اضطراری برای ۳۹۷ نفر آماده و ۸ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر گفت: ۱۰۰۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده و ۳۵۰ نفر در غالب ۱۰۴ تیم عملیات‌های امدادرسانی را انجام داده‌اند. همچنین ۵۰۰ تخته پتو نیز توزیع شده است. امدادرسانی در آذربایجان شرقی و غربی،اردبیل و گیلان ادامه دارد.

سلیمی درباره پوشش امدادی گرد و غبار طی ٤٨ ساعت گذشته گفت: استان خوزستان و ۵ شهرستان آبادان، خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان و گتوند متاثر از گرد و غبار بودند.

او ادامه داد: ٧٤٠٠ عدد ماسک توزیع شد و ۴۵ نفر در قالب ۱۱ تیم عملیات امدادی در این مناطق را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز