خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالی تشریح کرد؛

جزئیات اعطای تسهیلات به کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۰۹

بخشنامه پرداخت تسهیلات بانک ملی به کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، فرزاد ناظمی مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات بانک ملی به کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، واحدهای دانشگاهی می‌توانند نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه در مورد وام‌های کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان صرفا به عنوان معرف بوده و تعهدات لازم جهت بازپرداخت تسهیلات اعطایی در چارچوب این بخشنامه توسط بانک عامل از متقاضیان اخذ می‌شود.

ناظمی درباره جزئیات تسهیلات به کارکنان و اعضای هیات علمی، گفت: کارکنان رسمی حداکثر تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، کارکنان قراردادی حداکثر تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، اعضای هیات علمی تمام وقت حداکثر تا مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و اعضای هیات علمی نیمه وقت حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برای دریافت تسهیلات کارکنان ضمانت دو نفر از کارکنان رسمی یا اعضای هیات علمی دانشگاه الزامی و برای دریافت تسهیلات اعضای هیات علمی نیز ضمانت دو نفر از اعضای هیات علمی رسمی دانشگاه الزامی است.

ناظمی در ادامه درباره تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه براساس مفاد تفاهم نامه منعقده می‌توانند مطابق با سهمیه تعیین شده علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب واحد دانشگاهی مربوطه واریز می‌شود، بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه صرفا به عنوان معرف عمل می‌کند و کلیه مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضمین مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرایط انجام شود، گفت: دانشجویان مقطع دکتری حداکثر تا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، دانشجویان مقطع کار‌شناسی ارشد حداکثر تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال و دانشجویان مقطع کار‌شناسی حداکثر تا مبلغ ۲۵ میلیون ریال می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به محدودیت برای معرفی دانشجویان، هر دانشجو در طول تحصیل فقط یکربار می‌تواند از تسهیلات فوق استفاده کند.

لازم به ذکر است، پیرو توافق با بانک ملی، پرداخت وام‌ها در تمامی استان‌ها قابل انجام بوده و کارکنان و اعضای هیات علمی به سهولت می‌توانند وام‌های مورد نیاز را از استان محل اقامت خود دریافت کنند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز