خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

جزییات تصادف پژو ٤٠٥ و کامیونت در شرق به غرب اتوبان حکیم/ مرگ راننده وانت بر اثر عدم اصلاح جاده توسط راهداری

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۱۷۳

پلیس راهور در خصوص تصادف پژو ٤٠٥ و کامیونت در شرق به غرب اتوبان حکیم و تصادف یک دستگاه وانت نیسان و پژو ٤٠٥ در استان خراسان رضوی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با اعلام خبر تصادف یک دستگاه وانت نیسان و پژو ٤٠٥ در استان خراسان رضوی گفت: این تصادف در ساعت ٢٢:٣٠ پنجشنبه و در کیلومتر ٦ محور کلات - روستای کلاکوب اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: به گزارش پلیس‌راه کنارگذر شمالی مقصر این تصادف ۵۰ درصد راننده وانت نیسان به علت انحراف به چپ و ۵۰ درصد اداره راه به علت اصلاح نکردن جاده بوده است.

رحمانی، همچنین به جزییات تصادف سواری هیوندا و کامیون بنز در استان خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: این تصادف در کیلومتر ٧٠ محور گناباد و ساعت یک بامداد اتفاق افتاده و ٢ نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است.

 وی افزود: علت این تصادف، انحراف به چپ راننده کامیون بنز بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین درباره تصادف دیگری که در تهران اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین یک دستگاه پژو ٤٠٥ و کامیونت ساعت ٦ صبح پنجشنبه و در منطقه ٢٢ (شرق به غرب حکیم) اتفاق افتاده که این تصادف یک نفر کشته و ٢ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت تصادف، بی توجهی راننده پژو به جلو بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز