خبرگزاری کار ایران

توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه‌های ناجا

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۶۳۳

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در جشنواره جوان سرباز «حضرت علی اکبر (ع)» گفت: توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه های ناجا است تا در دوران پس از خدمت سربازی، زمینه اشتغال و بالندگی برای آنها فراهم شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سعید کمیلی" در حاشیه جشنواره جوان سرباز «حضرت علی اکبر (ع)» گفت: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات نظام هستند و این به موجب خدمت صادقانه و بی ریا این قشر زحمت کش برای این آب و خاک است که در سخت ترین شرایط خدمتی توانستند بر دشواری دوری از خانواده و سایر مشکلات فائق آمده و باعث افتخار آفرینی و دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند و امنیت پایدار را در مقابله با معاندین و بدخواهان، برای کشور خود فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه عمدة مأموریت های مرزبانی توسط سربازان وظیفه به انجام می‌رسد از نقش پررنگ آنها در حفظ و حراست از حریم مرزهای کشور تقدیر کرد.

سردار کمیلی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی مرزداران و سربازان، افزود: مردمان عزیز کشورمان بدانند که اگر امنیتی در کشور هست و آنها با آسودگی و آسایش زندگی می‌کنند، چشمان بیدار فرزندانشان در جای جای کشور در سنگرهای مختلف از حریم جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از سربازی به عنوان دوران خودسازی، خودپروری و تهذیب نفس نام برد و گفت: توانمندسازی سربازان در زمینه‌های مختلف از اصلی‌ترین برنامه های ناجا است تا در دوران پس از خدمت سربازی، زمینه اشتغال و بالندگی برای آنها فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز