خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

ضرورت افزایش توان رزمی و آموزشی مرزبانان

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۴۰

فرمانده مرزبانی با تأکید بر ضرورت افزایش توان رزمی و آموزشی مرزبانان، گفت: خانواده کارکنان مرزبانی در موفقیت های ماموریتی سهیم هستند زیرا آنها می توانند آرام بخش و تقویت کننده روحیه کارکنان باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " قاسم رضایی" در جلسه جمع بندی نظارت ستادی استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت کانون خانواده از آن به عنوان بستری در ایجاد روحیه  خدمتی مرزبانان، گفت: کارکنان مرزبانی در ایجاد امنیت پایدار مرزها نقش بسزایی دارند و والدین ، همسر و فرزندان آنان نیز در موفقیت های ماموریتی سهیم هستند زیرا کانون خانواده، می تواند آرامبخش روحیه کارکنان باشد.

وی ادامه داد: اگر شما شاداب و بشاش هستید از لطف خانواده های گرم شما است، به واسطه ماموریت های خطیر و حساس مرزبانان، خانواده ها حضور شما را کمتر حس می کنند و زحماتی را هم به این دلیل متحمل می شوند که خداوند اجر و پاداش وی‍ژه ای را به آنها عطا می کند.

 سردار رضایی تاکید کرد:عزت و سربلندی اسلام، ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد و اگر امروز همه در آرامش زندگی می کنیم و عبادت ها و کارهای روزمره خود را با امنیت کامل انجام می دهیم، تمامی این فعالیت های روزمره مدیون برکت خون پاک شهداست.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با تأکید بر ضرورت افزایش توان رزمی و آموزشی مرزبانان، گفت: در امر آموزش هر چه قدر تلاش شود باز هم کم است، بایستی آموزش و اشرافیت کارکنان در مباحث اطلاعاتی و عملیاتی ارتقاء و بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز