خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی:

اجازه نخواهیم داد دشمن بین نیروهای ارزشی اختلاف بیاندازد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۳۳

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، گفت: مجموعه بسیج و سپاه برای هرگونه همکاری و هم افزایی با ناجا آمادگی لازم را دارند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا یزدی صبح امروز در همایش عمومی فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: دشمنان تمام سعی و تلاش‌شان این است که در برابر اقدامات جمهوری اسلامی ایران بایستند و در این راستا، اقدام به تضعیف نهادهایی می‌‌‌کنند که با حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مستقیما کار می‌کنند و وظیفه ماست که برای دفاع از مردم و ولایت با تمام توان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: برای موفق بودن، صرف وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادن کافی نیست بلکه باید با دیگر سازمان‌‌ها و نهادها همسو همکاری‌های لازم صورت گیرد؛ برای برقراری امنیت در تهران بزرگ نیازمند همکاری سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضائیه هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد دشمن بین نیروهای ارزشی اختلاف بیاندازد، اظهار داشت: انتظار مردم از ما این است که با هم متحد باشیم چرا که وحدت بین سازمان‌ها حق مردم است.

یزدی ادامه داد: در حوزه بین‌الملل با امدادهای غیبی و تلاش‌های بسیجیان از شش کشور لبنان، عراق، افغانستان، ایران، سوریه و پاکستان شاهد موفقیت‌های چشمگیری هستیم و در حوزه داخلی نیز کشور از امنیت خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به کمک‌‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: با همراهی و همکاری مردم می‌‌توانیم دیگر مشکلات و معضلات اجتماعی را حل کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله ضمن تشکر از فرمانده انتظامی تهران بزرگ و کلیه کارکنان این فرماندهی تصریح کرد: اعلام می‌‌‌کنم که مجموعه بسیج و سپاه برای هرگونه همکاری و هم‌افزایی با ناجا آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز