خبرگزاری کار ایران

بطحایی در جمع خادمین نماز حوزه ستادی:

آموزش و پرورش از موفق‌ترین دستگاه‌ها در برگزاری فریضه نماز است

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۰۳۳

وزیرآموزش و پرورش در جمع خادمین نماز حوزه ستادی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت گفت: آموزش و پرورش یکی از موفق ترین دستگاه ها در برگزاری فریضه نماز است.

به گزارش ایلنا، پیش از ظهر امروز سیدمحمد بطحایی در همایش تجلیل از خادمین نماز حوزه های ستادی درسالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی با تبریک ایام خجسته هفته وحدت اظهارکرد: از خادمین نماز و ائمه جماعات که در بر پایی نماز جماعت تلاش می کنند تقدیر می‌کنم.

وی افزود : آموزش و پرورش یکی از پرتلاش ترین دستگاه ها و نهادهای کشور در اقامه نماز جماعت است و خادمین نماز در این زمینه تلاش های زیادی کرده ان.

بطحایی ادامه داد: هرچند شاهد زحمات خادمین در اقامه نماز جماعت هستیم اما این تلاش ها کافی نیست و اقامه نمازبه این شکل چنانکه باید و شاید در شان یک کشور اسلامی نیست و باید رونق بیشتری داشته باشد .

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نحوه عکس العمل کارمندان حوزه ستادی درهنگام نواخته شدن اذان و وقت نماز در محضر ارباب رجوع بسیار مهم است و اگر کارکنان با انگیزه و رغبت و به موقع به اقامه نماز بپردازند این رفتار به عنوان الگویی مناسب در ذهن ارباب رجوع ماندگار خواهد شد.

وی شناسایی و رفع موانع نماز جماعت، به ویژه در حوزه های ستادی را ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم انگیزه و رغبت کارکنان را برای اقامه نماز جماعت را تقویت کنیم و نماز جماعت را با رونق تروباشکوهتر برگزار کنیم.  

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از ائمه جماعات ، موذنین و خادمین نماز حوزه های ستادی با حضور وزیرآموزش و پرورش با اهدای لوح یاد بود تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز