خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

خانواده شهدا تاج سر ملت هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۷۲

شهردار تهران گفت: شهید حججی یک نفر نبود؛ بلکه جریانی بود در دل تاریخ که خود منشأ یک حرکت شد و تا زمانی که این جریان ادامه دارد جهان اسلام و دنیای مسلمین از گزند مصون خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی؛ شهردار تهران در کنگره بزرگداشت شهدای مدافع حرم فاتحین که هم‌اکنون با حضور سردار عزیز جعفری؛ فرمانده سپاه پاسداران، امیر سرتیپ حاتمی؛ وزیر دفاع در مصلی تهران در حال برگزاری است با عرض سلام و خیرمقدم به خانواده شهدای حاضر در مراسم گفت: خانواده شهدا تاج سر ملت ما هستند و حضور شما را در شهر تهران گرامی می‌دارم.

نجفی با بیان اینکه دست شهدا و خانواده آنها را می‌بوسم، ادامه داد: سلام به شما شهیدان که عقلانیت و منطقتان با عشق آمیخته است و زندگی شما تفسیر کامل زیست است. این جلسه معطر به عطر شهدا به خصوص شهدای فاطمیون بوده و من نه برای سخنرانی بلکه برای تنفس در این فضا خدمت رسیده‌ام.

شهردار تهران با اشاره به برگزاری این مراسم بیان داشت: در اینجا گرد آمدیم تا از فداکاری مردان به بزرگی یاد کنیم. مردانی که مایه بزرگی اسلام و مسلمانان بودند و همچون سد مقاومت کردند. آنها از هر ملت و یا زبانی که بوده‌اند در یک امر اشتراک داشتند و آن این بود که همه مردمی بودند یعنی از مردم بوده و برای مردم جان خود را از دست دادند.

نجفی تصریح کرد: اطمینان داریم تا زمانی که اسلام هست و فرهنگ شهادت وجود دارد و جوانان به فرهنگ شهادت مسلط هستند هرگز خدشه‌ای و گزندی به ما وارد نشده و راه سرافرازی ادامه خواهد داشت.

او افزود: شهید حججی یک نفر نبود؛ بلکه جریانی بود در دل تاریخ که خود منشأ یک حرکت شد و تا زمانی که این جریان ادامه دارد جهان اسلام و دنیای مسلمین از گزند مصون خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز