خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران، ری، تجریش مطرح کرد:

هزینه‌های ثبت شده در مراسم اربعین امسال کمتر از 10 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۴۸۷

رئیس شورای شهر تهران، ری، تجریش گفت: میزان هزینه‌های ثبت شده در مراسم اربعین امسال از رقم 10 میلیارد تومان نیز کمتر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی؛ در بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران بیان داشت: نامه‌ای در خصوص مدیران بازنشسته از سوی شهردار تهران به شورا ارسال شده است این نامه در کارتابل من است و تا این لحظه آن را ندیده‌ام.

وی از خبرنگاران درخواست کرد اجازه دهند پس از اینکه نامه را مطالعه کرد در این خصوص اظهارنظر و صحبت کند.

هاشمی با اشاره به اینکه در ابتدای جلسه شورا گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در مراسم اربعین حسینی در کربلا و نجف ارائه شد بیان داشت: خوشبختانه  شهرداری تهران براساس اعتبارات مصوب شورای چهارم اقدامات لازم را در مراسم اربعین انجام داده است.

وی افزود: این در حالی است که میزان هزینه‌های ثبت شده در مراسم اربعین امسال از رقم 10 میلیارد تومان نیز کمتر بوده است.

هاشمی گفت: در ادامه جلسه بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌ها که با امضای 8 نفر از اعضا به هیات رئیسه ارجاع داده شده بود در دستور کار قرار گرفت که در نهایت و با توضیحات محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یک فوریت این طرح رأی نیاورد و در نهایت قرار شد به صورت عادی مورد بررسی قرار بگیرد.

هاشمی تصریح کرد: انتخاب 2 نفر از اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته شورای ساماندهی توسعه و گسترش مساجد شهر تهران سومین دستورجلسه شورای شهر تهران بود که در این بخش نیز محمد سالاری به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و احمد مسجدجامعی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مسائل شهر تهران معرفی شدند که در نهایت مسجدجامعی با 20 رأی و محمد سالاری با 18 رأی به عنوان نمایندگان شورا در این کمیته انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز