خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:

سطح انتظارات مردم از مدارس غیردولتی بالا رفته است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۵۳

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: مدارس غیردولتی، نماد مشارکت مردمی در آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا، مجتبی زینی وند در گردهمایی شورای عالی موسسان مدارس غیردولتی کشور اظهارکرد: انتخاب توسعه مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های مردم برای کمک به آموزش و پرورش و همچنین اداره امور مربوطه یک ضرورت در کشور محسوب می شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی افزود: در کشورهای توسعه یافته فرایند را به گونه ای تسهیل کرده اند که علاقه مندان به تعلیم و تربیت، سهم و دین خود را ادا می کنند و خوشبختانه نگاه دولت تدبیر و امید ، تسهیل به این امر است.

زینی وند ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته خوشبختانه وضعیت کیفیت آموزشی در استان اصفهان مناسب و مطلوب است.

وی تصریح کرد: اگر قرار است مردم به ما اعتماد کنند مبنای آن را باید به گونه ای دنبال کنیم که اعتماد مردم به مدارس غیردولتی سلب نشود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: اگر قرار است به عنوان موسس، وظیفه راهبری آموزشی در مدارس را به عهده بگیریم، مقدمه خدمت به نظام تعلیم و تربیت کشور، راه اندازی یک واحد آموزشی است.

وی عنوان کرد: مهمترین وظیفه موسسان این است که باید به عنوان راهبر آموزشی فعالیت داشته باشند که وظیفه سنگینی است و همه مولفه ها باید در چارچوب تصمیم گیری راهبران آموزشی قرار بگیرند.

زینی وند گفت: در حال حاضر سطح انتظارات مردم از مدارس غیردولتی بالا رفته است و باید متوجه تغییرات انتظارات مسئولان، جامعه و اولیا و دانش آموزان از موسسین مدارس غیردولتی باشیم.

وی افزود: با انجام آموزش‌های الکترونیکی می‌توان دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به عرصه تعلیم و تربیت برگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز