خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده خبر داد:

شرایط جدید برای ارائه تسهیلات دولتی به زلزله‌زدگان/ آغاز اقدامات لازم از هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۰۲

رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با بیان اینکه بدهکاران بانکی تا دو سال نیازی به پرداخت قسط ندارند، گفت: بانک‌ها آمادگی دارند تسهیلات را به زلزله‌زدگان پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا حسین‌زاده با بیان اینکه با مدیران عامل بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات جلسه‌ای در کرمانشاه برگزار شده، گفت: در این جلسه مقرر شد نحوه پرداخت تسهیلات روان‌تر و سریع‌تر انجام شود و همان پرونده‌ای که در بنیاد مسکن تشکیل می‌شود برای وام نیز از استفاده شود همچنین همسایه‌ها به صورت زنجیره‌ای ضامن هم شوند تا پرداخت‌ها سریع‌تر انجام شود.

او با اشاره به تسهیلات دولت برای زلزله‌زدگان گفت: چک برگشتی و بدهی معوقه به بانک‌ها مانع از دریافت تسهیلات نمی‌شود و افرادی که قبل از وقوع زلزله به شبکه بانکی بدهی داشتند تا دو سال پرداخت اقساط و جریمه شامل حال‌شان نمی‌شود.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خاطرنشان کرد: قرار است 10 مدرسه از طرف بانک‌ها ساخته شود همچنین از فردا صبح بعد از زلزله خودپردازها نصب شد و سرویس‌دهی آغاز شد و با توجه به اینکه شعب بانک‌ها 30 تا 100 درصد تخریب شده بودند اما بیش از 90 درصد خودپردازها فعال شد و نیروهای کمکی از مرکز استان هم به منطقه اعزام شدند.

حسین‌زاده تاکید کرد: بانک‌ها آمادگی دارند تا تسهیلات را به زلزله‌زدگان پرداخت اما برای وحدت تشکیلات قرار شد از شنبه آینده پرونده‌ها تشکیل و افراد معرفی شوند و پرداختی‌ها آغاز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز