خبرگزاری کار ایران

فعال شدن موکب‌های خدمات‌رسان به زلزله‌زده‌ها در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۳۵

رئیس ستاد بازسازی از فعال شدن موکبهای خدمات رسان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسین ضیغمیان گفت: با وجود اینکه استان کرمانشاه خود صدمه دیده از زلزله است لیکن ستاد بازسازی عتبات استان اقدام به ایجاد چندین ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ایجاد موکب‌های اسکان و تغذیه کرده است.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه افزود: تا کنون با هماهنگی نهادهای مردمی نسبت به ارسال چندین محموله مواد غذایی و بهداشتی به مناطق بحرانی استان اقدام شده اما همچنان نیازمند مشارکت مردم در این زمینه هستیم.

وی افزود: با همت هیات‌های مذهبی استان، دو دستگاه نانوائی نیز به منطقه ازگله و سرپل ذهاب فرستاده شده و بزودی شروع به پخت نان و توزیع میان هموطنان زلزله زده خواهند کرد.

ضیغمیان تصریح کرد: دو دستگاه نانوائی دیگر که برای ارائه خدمات به زائران اربعین به عراق ارسال شده بود در حال بازگشت به کشور است و بزودی در مناطق بحرانی مستقر شده و آغاز به پخت نان خواهند کرد.

وی یادآور شد: مردم رنج کشیده استان کرمانشاه چندی پیش و در ایام اربعین 80موکب برای پذیرائی از زائران اربعین حسینی برپا کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز