خبرگزاری کار ایران

دبیر کل جمعیت هلال احمر:

توزیع 100هزار بسته غذایی بین زلزله‌دگان/ برپایی هزار چادر وتوزیع ۵ هزار پتو

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۹۸۱

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۳۰۰ نیروی هلال احمر در حال آواربرداری در مناطق زلزله زده هستند و هم اکنون در حال تحویل یک هزار دستگاه چادر دیگر هستیم و هفت هزار دستگاه چادر نیز تا پایان شب میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی محمدیون در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: از زمان اعلام زمین لرزه، تاکنون ۱۰۰ تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده اعزام شده که از استان‌های کردستان، ایلام و همدان بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ نیروی هلال احمر با امکانات و تجهیزات کافی در حال آواربرداری و نجات مصدومان از زیر آوار هستند، عنوان کرد: دو تیم مجهز به سگ زنده یاب در منطقه برای کمک به افراد گرفتار در زیر آوار در حال فعالیت هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره توزیع هزار دستگاه چادر و پنج هزار تخته پتو میان آسیب دیدگان تاکید کرد: هم اکنون در حال تحویل یک هزار دستگاه چادر دیگر هستیم و هفت هزار دستگاه چادر نیز تا پایان شب میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

محمدیون با تاکید بر اینکه  ۱۰ فروند بالگرد از نواحی مختلف کشور به استان کرمانشاه اعزام شده است، خاطرنشان کرد: امروز ۱۰۰ هزار  بسته غذایی هم میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز