خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان مدیریت بحران خبر داد:

افزایش مجروحان زلزله به ۱۷۰۰ نفر/ اعزام ۱۹ بالگرد به کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۴۱

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از افزایش مجروحان زلزله شب گذشته به ۱۷۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ بهنام سعیدی؛ سخنگوی سازمان مدیریت بحران، در ارتباط زنده تلویزیونی با اعلام افزایش مجروحان زلزله به ۱۷۰۰ نفر، اظهار داشت: تا این لحظه ۲۰۷ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان این زلزله به مناطقی که پیش بینی شده بود، اعزام شده اند و برخی بستری و برخی دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند، خاطرنشان کرد:‌ به محض روشن شدن هوا، تعداد ۱۹ بالگرد برای نجات و یا جا به جایی احتمالی مجروحان به منطقه کرمانشاه اعزام شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران ادامه داد: مردم عزیزمان همکاری بسیار خوبی را داشتند و خواهش می کنیم که آرامش خود را حفظ کنند؛ به توصیه‌ها و راهنمایی‌های مسوولان محلی گوش دهند و مسیر را برای رفت و آمد آمبولانس ها باز کنند چرا که ثانیه ها و لحظه ها برای نجات جان افراد حائز اهمیت است.

سعیدی همچنین درباره وضعیت امکانات و خدمات درمانی، گفت:‌ تا این لحظه کمبودی به ما اعلام نشده و اقلام مورد نیاز در استان پیش بینی شده و یا در صورت نیاز از استان های هم جوار فرستاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز