خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع زمین لرزه در مناطق غرب کشور؛

سخنگوی سازمان انتقال خون: میزان ذخایر خون و فرآورده‌های خونی در کشور عالی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۷۰۸

سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به وقوع زمین لرزه در مناطق غرب کشور تاکید کرد: خوشبختانه ذخایر خون کشور عالی است و جای نگرانی برای تامین خون و فراورده‌های خونی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، بشیر حاجی‌بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون کشور گفت: خوشبختانه میزان ذخایر خون و فراورده‌های خونی در کشور عالی است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به دلیل ایام اربعین حسینی و برگزاری طرح نذر خون و مراجعات مرتب مردم در این ایام، ذخایر خون کافی است، اظهار داشت: با تمام مدیران کل انتقال خون در سراسر کشور تماس داشتم و خوشبختانه در همه مراکز سراسر کشور وضعیت خوبی داریم.

سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با بیان اینکه در حال حاضر می‌توانیم پاسخگوی نیاز بیمارستان‌ها به خون و فراورده‌های خونی باشیم، تصریح کرد: ما در روزهای اخیر با مراجعه عالی مردم برای اهدای خون مواجه بودیم و ذخایر خون عالی است.

حاجی بیگی تاکید کرد: در صورت نیاز به خون و فراورده در استان‌های آسیب‌دیده همه مراکز انتقال خون سراسر کشور اماده ارسال خون و فراورده های خونی هستند و هیچ نگرانی از بابت تامین خون نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز