خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

خدمات رسانی هلال احمر ایران بهحدود 11هزار زائر پاکستانی و افغانستانی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۴۴

سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره خدمات رسانی به زائرین پاکستانی و افغانستانی گفت: بیش از ۱۰ و ۵۰۰ زائری پاکستانی و افغانستانی که از مرزهای شرقی و جنوب شرقی برای پیاده روی اربعین وارد ایران شده‌ بودند از سازمان هلال احمر خدمات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره گزارش امدادی به زائرین اربعین حسینی از ۹ آبان تا روز جمعه ۱۹ آبان گفت: کل مراجعین اتباع پاکستانی و افغانستانی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان و دوغارون خراسان رضوی ۱۰هزار و ۶۹۵ نفر بود که ۶هزار و ۵۵۵ نفر از مرز میرجاوه و ۴هزار و ۱۴۰ نفر از مرز دوغارون خدمات رسانی شدند.

او ادامه داد: هزار و ۲۳۴ نفر در کل به صورت سرپایی خدمات گرفتند که ۳۲۵نفر از مرز میرجاوه و ۹۰۹ نفر از دوغارون بودند.

سلیمی افزود: سازمان امداد و نجات هلال احمر در مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور به ۳هزار و ۲۳۱ نفر از زائرین اربعین که از اتباع خارجی بودند خدمات پزشکی تست فشار و قند خون داده است.

رئیس سازمان هلال احمر ایران گفت: تا روز گذشته یعنی ۱۹ آبان ۶هزار و ۲۳۰ نفر از اتباع پاکستانی و افغانستانی زائران اربعین در مرز میرجاوه توسط هلال احمر اسکان اضطراری داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز