خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

۶۰ درصد زوار اربعین وارد کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۶۶۲

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ورود 60 درصد از زائران اربعین به کشور ،گفت: سوانح رانندگی منجر به فوت در اربعین امسال 4 درصد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا؛ سردار" اسکندر مومنی" صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته با انضباط و امنیت و آرامش بیشتر برای زوار اربعین حسینی برنامه ریزی شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: زیرساخت‌ها نسبت به سال گذشته بهتر فراهم و حضور همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ... گسترده تر شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی با همه توان در این عملیات شرکت داشتند و پلیس مرزبانی، یگان ویژه، پلیس راهور، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و ... از جمله پلیس‌های حاضر در میدان بودند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی همه دستگاه‌ها و تلاش همه، امسال انضباط بیشتری بر تردد زوار و آرامش بیشتری در مراسم اربعین حاکم و امنیت زوار به طور کامل فراهم بود.

سردار مومنی تصریح کرد: در راس همه نیز همکاری زوار با نیرو های پلیس بود که با مدیریت سفر خود و برنامه‌ریزی‌، مشکلات نسبت به سال قبل کمتر شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه عبور غیر مجاز از مرزهای قانونی صورت نگرفت و تنها تعداد اندکی از محیط های اطراف و مناطق کوهستانی عبور کردند که برخی از آنان نیز دستگیر وتحویل مقام قضائی شدند.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته 4 درصد سوانح رانندگی منجر به فوت کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز