خبرگزاری کار ایران

ارائه آموزش‌های بهداشت فردی و اجتماعی به 36 هزار زائر

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۰۹

مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی گفت: از ابتدای حضور نیروهای بهداشت محیط وزارت بهداشت ایران در کشور عراق تاکنون، 713 جلسه هماهنگی بین این نیروها و سایر دستگاه های مسئول در عراق برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، سید رضا غلامی اظهار داشت: 1080 جلسه آموزشی برای مسئولان و خدمه مواکب ایرانی در عراق با رویکرد ارتقای سلامت زائران انجام شده و 12 هزار و 228 نفر از خدمه و مسئولان این مواکب، تحت آموزش های بهداشتی قرار گرفته اند.

 
وی با بیان اینکه تا کنون 2454 موکب ایرانی در عراق شناسایی شده است، افزود: از ابتدای استقرار همکاران بهداشت محیط وزارت بهداشت ایران در کشور عراق، 7 هزار و 450 مورد بازدید از موکب ها انجام شده است.
 
مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تا کنون 2251 مورد کلرسنجی توسط همکاران ما انجام شده و حدود 4 میلیون و 227 هزار لیتر آب آشامیدنی، کلر زنی شده و 818 مورد مداخله بهداشتی اصلاحی سیستم آب، فاضلاب و پساب نیز انجام شده است.
 
غلامی با اشاره به به 954 مورد کنترل مراحل پخت غذای زائران اربعین حسینی، یاد آور شد: یک هزار و 43 مورد سنجش دمای مواد غذایی به ویژه غذای پخته شده در حال توزیع انجام شده تا غذای زائران به عنوان یکی از مهمترین عوامل سلامت آنها، کنترل شود و از بیماری آنها پیشگیری کند.

وی در پایان یادآور شد: در این مدت به 36 هزار و 205 زائر اربعین حسینی، آموزش های بهداشت فردی و اجتماعی ارائه شده است همچنین 404 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی، معدوم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز