خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان امداد و نجات خبر داد

اعزام ۴۸ بیمار و مصدوم در کربلا و نجف به بیمارستان‌های الحسین(ع) و نجف

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۲۴۲

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات گفت: ۴۹ زائر بیمار از کربلا و نجف به مرز مهران و شلمچه و ۴۸ بیمار و مصدوم در کربلا و نجف پس از انجام اقدامات اولیه در مراکز درمانی جمعیت هلال احمر، برای تکمیل روند درمانی به بیمارستان‌های الحسین(ع) و نجف اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، سعید متانی با اشاره به تجهیزات مستقر در خاک عراق،گفت: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۳۰ نیروی عملیاتی و درمانی در پایگاه‌های درمانی جمعیت هلال احمر در کشور عراق مستقر شده است.

وی تصریح کرد:۴۹ زائر بیمار از کربلا و نجف به مرز مهران و شلمچه و ۴۸ بیمار و مصدوم در کربلا و نجف پس از انجام اقدامات اولیه در مراکز درمانی جمعیت هلال احمر، برای تکمیل روند درمانی به بیمارستان‌های الحسین(ع) و نجف اعزام شدند.

متانی اضافه کرد: با همکاری مرکز پزشکی حج زیارت و سازمان امداد و نجات و پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ظرفیت‌های مورد نیاز در مراکز درمانی مستقر شده و خدمات براساس هماهنگی ارائه می‌شود و زمانی که نیروهای عملیاتی مستقرند، در صورت عدم نیاز به کار عملیاتی، کار درمانی و پذیرش را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بازدید از درمانگاه بین راهی نجف تا کربلا واقع در عمود ۱۰۸۰ اظهار کرد: در این پایگاه خدمات بسیاری به زائران ارائه می‌شود که جا دارد از زحمات همکاران کادر درمانی تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز