خبرگزاری کار ایران

اسماعیل رادکانی خبر داد:

تبادل ۳۱ میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق تا ۱۵ آبان ماه/ یک میلیون و ۹۰۰ هزار سیم کارت ایرانی در عراق فعال است

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۰۳

مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تبادل ۳۱ میلیون دقیقه مکالمه بین کشورهای ایران و عراق تا ۱۵ آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل رادکانی درباره میزان ترافیک مبادله شده بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی گفت: تا نیمه‌شب ۱۵ آبان ماه، ۳۱ میلیون دقیقه ترافیک مکالمه بین ایران و عراق مبادله شده که از این حجم مبادله ۱۹ میلیون دقیقه ترافیک صادره از ایران و ۱۲ میلیون دقیقه نیز ترافیک وارده از کشور عراق است.

وی بیشترین حجم تبادل ترافیک را مربوط به ۱۴ آبان ماه عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز بیش از ۵ میلیون دقیقه ترافیک بین دو کشور ایران و عراق مبادله شده است.

مسئول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: سیم‌کارت‌های ایرانی فعال در عراق تا ۱۵ آبان ماه به بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار سیم کارت رسیده که از این تعداد ۶۰ درصد همراه اول ، ۳۶ درصد ایرانسل و ۴ درصد نیز برای شرکت رایتل است.

رادکانی افزود: هم‌اکنون وضعیت ارتباطات در منطقه به صورت پایدار برقرار است و تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز