خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه مترو در خصوص ورودی‌های ایستگاه مصلی امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۴۸

شرکت بهره‌برداری متروی تهران در خصوص ورودی‌های ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو درج خبری با عنوان «حبس شهروندان و اهالی رسانه در متروی مصلی» در برخی از خبرگزاری‌ها به اطلاع می‌رساند؛ ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) واقع در خط یک متروی تهران، در مجموع دارای ۵ ورودی است که یک ورودی در ضلع شمالی واقع در بزرگراه رسالت سمت شرق به غرب و به غیر از آن چهار ورودی جنوبی در نزدیکی مجموعه مصلی تهران است.

از میان این چهار ورودی، دو ورودی که به پیاده‌روی روبروی مجموعه باز می‌شود در تمام ساعات فعالیت متروی تهران از جمله در روز شنبه شش آبان باز و پذیرای شهروندان عزیز است.

اما مسئولیت دو ورودی دیگر مربوط به این ایستگاه که در داخل محوطه مصلی امام خمینی (ره) ساخته شده‌اند با مدیریت محترم مجموعه مصلی تهران است که براساس صلاحدید آن مدیریت باز یا بسته است؛ بنابراین شرکت بهره‌برداری متروی تهران مسئولیتی نسبت به این ورودی‌ها ندارد.

صبح امروز برخی از بسته بودن در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و حبس خبرنگاران در آن خبر داده بودند، در حالی که دو ورودی اصلی ایستگاه که در مجاورت مصلی تهران قرار دارند باز بودند و تنها ورودی‌های محوطه که مسئولیت آنها در حیطه فعالیت شرکت بهره برداری متروی تهران نیست، بسته بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز