خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس فتا ناجا:

اشراف اطلاعاتی در ایام اربعین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۳۴

جانشین رئیس پلیس فتا ناجا تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی، پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرم در حوزه فضای مجازی در زمان راهپیمایی اربعین ضروری است.

به گزارش ایلنا، سردار "وحید مجید" در بازدید از ساختمان پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل پلیس فتا استان کرمانشاه، بر اهمیت اشراف بر فضای مجازی تاکید کرد.

 وی با بیان اینکه پلیس فتای استان به خوبی توانسته است ماموریت های خود را انجام دهد، افزود: پرسنل پلیس فتا باید از حداکثر توان خود برای مبارزه با جرایم  سایبری، پیشگیری و پیش بینی جرایم استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس فتا با اشاره به ویژگی های فضای مجازی و لزوم ارتقا دانش کارکنان این پلیس تخصصی گفت: با توجه به این که مجرمین سایبری افرادی با هوش و دارای دانش رایانه ای بالا هستند، پرسنل پلیس فتا نیز باید با افزایش دانش و آگاهی خود بر کلیه روش های مجرمین اشرافیت کامل داشته باشند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار مجید با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی بر ضرورت اشراف بر نشانگاه ها و وبگاه های فعال در این حوزه تأکید کرد.

 وی با تاکید بر اینکه اشراف اطلاعاتی در حوزه فضای مجازی اهمیت بسیاری بر مدیریت این فضا دارد، گفت: باید جلوی هرگونه مشکل، کلاهبرداری  و یا انتشار اخبار کذب در فضای مجازی گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز