خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران:

استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات شهر

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۷۴

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به نقش نخبگان در اداره بهتر شهر گفت: مدیریت شهری جدید تلاش می‌کند استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات شهر را به عنوان سرفصلی نوین در اداره شهر مدنظر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت میرزایی در نخستین جلسه کمیته معماری و شهرسازی برنامه سوم که به دعوت این معاونت برگزار شد، به تبیین رویکردهای دوره جدید مدیریت شهری پرداخت و هدف از برگزاری این نشست ها را تعیین چارچوب اصلی برنامه سوم ذکر کرد.

حجت میرزایی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به نقش نخبگان در اداره بهتر شهر گفت: مدیریت شهری جدید تلاش می‌کند استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات شهر را به عنوان سرفصلی نوین در اداره شهر مدنظر قرار دهد.

وی شناخت مهمترین مسایل و چالش های شهر، اولویت بندی آنها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن را به عنوان محورهای اساسی این کمیته عنوان کرد.

در ادامه جلسه مظلومی، دبیر کمیته معماری و شهرسازی ابراز امیدواری کرد برگزاری این جلسات سرآغاز تغییر و تحولی جدی متناسب با رویکرد مدیریت شهری جدید باشد.

در این جلسه معاونان وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای هیأت رئیسه نظام مهندسی تهران، مدیران کل وزارت خانه های مرتبط، روسای دانشگاه‌های و دانشکده‌های شهر تهران، چهره های ماندگار این حوزه، اساتید برجسته دانشگاه، اعضای شاخص حرفه معماری و شهرسازی، مهندسان مشاور، نخبگان، فیلمسازان مطرح، نهادهای اجتماعی و سمن ها حضور داشتند و هر یک به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در این خصوص پرداختند.

در ادامه جلسه به پیشنهاد نمایندگان دانشگاه ها مقرر شد تعدادی از جلسات این کمیته در دانشگاه های سطح شهر برگزار تا امکان بهره مندی بیشتر از دیدگاه اساتید این حوزه فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز