خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

مراکز کافی برای نگهداری معتادان ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۷۱

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سه گروه از فرماندهان، افسران و درجه داران ناجا، کارت ضابطیت عام قضائی دریافت خواهند کرد که این ظرفیت ایجاد شده در حال حاضر ۶۰ هزار نفر است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه توزیع کارت‌های ضابطان عام قضائی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه گروه از فرماندهان، افسران و درجه داران متناسب با آموزش های ارائه شده قضائی و انتظامی، کارت ضابطیت عام قضائی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی شده که در نیروی انتظامی حدود ۶۰ هزار نفر اعم از پلیس های تخصصی نظیر آگاهی، مبارزه بامواد مخدر، پلیس امنیت و ... کارت ضابطیت عام قضائی دریافت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: از امروز بین ۴۰ هزار نفر از نیروهای ناجا که به عنوان ضابط عام قضائی معرفی شده اند و آموزش های لازم را طی کرده اند، کارت توزیع می شود؛ انشاء الله در گام بعدی و با تداوم دوره های آموزشی باقیمانده، براساس ظرفیت ایجاد شده ، کارت ضابطیت عام دریافت خواهند کرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور درباره وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر، عنوان کرد: نیروی انتظامی می تواند و این قابلیت را دارد که معتادان متجاهر را در سریع ترین زمان جمع آوری و به مراکز نگهداری معتادان انتقال دهد اما آنچه که حائز اهمیت است این می باشد که مراکز کافی برای نگهداری معتادان ایجاد شود.

سردار اشتری گفت: جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر نیازمند هماهنگی بین دستگاهی است و سازمان‌هایی چون بهزیستی، شهرداری و ... باید پای کار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز