خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی فرمانده نیروی دریایی ارتش برای تقویت همکاری با ناجا

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۲۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار و گفت‌وگو با فرمانده ناجا گفت: هم به عنوان یک نظامی و هم به عنوان یک شهروند معتقدم اگر در آرامش و امنیت زندگی می کنیم، مرهون تلاش های نیروی انتظامی هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، امیر دریادار سیاری  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و  سردار حسن اشتری  فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  دیدار و گفت و گو کردند.

 امیر دریادار سیاری در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و خدا قوت به آحاد فرماندهان و کارکنان پلیس، اظهار داشت: هم به عنوان یک نظامی و هم به عنوان یک شهروند معتقدم اگر در آرامش و امنیت زندگی می کنیم، مرهون تلاش های نیروی انتظامی هستیم.

 وی افزود: نیروی انتظامی نسبت به دیگر قوای مسلح کشور، از تنوع و جغرافیای وسیع در ماموریت برخوردار است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از اعلام آمادگی برای تقویت تعامل با ناجا خبر داد و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، آماده هرگونه همکاری در راستای ارائه آموزش های  تخصصی و ... به دریابان ناجا را دارد.

گفتنی است، این دیدار به همراه  امیر دریادار سیاری، روسای سازمان عقیدتی سیاسی، حفاظت و اطلاعات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز