خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار سیاری:

با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران‌هراسی جلوگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۵۱

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه ۴۷ و استقبال از ناوگروه ۴۶ این نیرو گفت: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می کنیم.

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه ۴۷ و استقبال از ناوگروه ۴۶ این نیرو گفت: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می کنیم.

دریادار سیاری با بیان اینکه برقراری امنیت برای خطوط مواصلاتی و جلوگیری از ایران هراسی دو ماموریت شفاف ناوگروه های نیروی دریایی راهبردی ارتش است افزود: ما با اقتدار تمام در آب های آزاد و بین المللی حضور می یابیم و نسبت به هر تهدیدی سینه سپر کرده و می کنیم، از هیاهوی دشمنان هراسی نداریم و هرکجا که لازم باشد برای دفاع از مرزها و منافع و منابعمان تا پای جان می ایستیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در ادامه با بیان شاخص های راهبردی بودن این نیرو اذعان داشت: گسترش حوزه مسئولیت، حضور مستمر در دریاها، حفاظت از منافع و منابع در دریاها، ابلاغ پیام صلح و دوستی و انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به سایر کشورها با پهلوگیری در بنادر آنها، به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در آب های آزاد و بین المللی همه و همه نشانه راهبردی بودن این نیرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز