خبرگزاری کار ایران

احد وظیفه خبر داد:

بارش باران در چند استان/ آخرین وضعیت جوی در سه روز آینده

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۵۱۱

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در استان‌های گیلان و اردبیل در روز یکشنبه و دوشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه درباره آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور در سه روز آینده گفت: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی برای یکشنبه در استان‌های گیلان و اردبیل بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود. این شرایط در روز دوشنبه نیز ادامه خواهد یافت. از شب دوشنبه نیز بر شدت بارش‌ها افزوده شده و در استان گیلان، اردبیل، آذربایجان‌شرقی و نیمه‌شمالی آذربایجان‌غربی رگبار، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: روز سه شنبه هم بارش باران در مناطق یاد شده ادامه خواهد یافت و در برخی مناطق استان‌های گلستان و خراسان‌شمالی نیز رگبار باران انتظار می‌رود.

وظیفه با بیان اینکه دریای خزر از روز دوشنبه بعدازظهر و طی روز سه شنبه مواج و طوفانی خواهد بود، درباره وضعیت آب‌وهوای پایتخت در سه روز آینده نیز گفت: برای امروز نهم مهرماه آسمان تهران صاف تا کمی ابری بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۳۰ و ۲۰ درجه سانتی‌گراد است.

روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود و حداکثر دمای هوا ۲۸ درجه و حداقل آن ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت آب‌وهوای تهران روز سه شنبه نیز به همین صورت پیش‌بینی می‌شود که البته بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز