به همراه دو عضو شورای شهر؛
شهردار تهران بمناسبت روزجهانی بدون خودرو سوار مترو شد + فیلم و عکس
شهردار تهران به همراه شهربانو امانی و زهرا نژاد بهرام بمناسبت روزجهانی بدون خودرو سوار مترو شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران به همراه شهربانو امانی و زهرا نژاد بهرام بمناسبت روزجهانی بدون خودرو سوار مترو شد.
وی از ایستگاه میرداماد تا امام خمینی از نزدیک با مسافران مترو صحبت کرد و نظرشان را در مورد مترو و خدمات آن به شهروندان تهران جویا شد.
نجفی سپس به همراه اعضای شورا و مهدی حجت معاونت شهرسازی و معماری در پیادهراه باب همایون پیادهروی کرد.
شهروندان در بازار تهران نگرانیهای خود را نسبت به معضل جدی بافت فرسوده و خطر زلزله به شهردار تهران منتقل کردند.
tavoos_init_player( 'tavoos-vplyr-twigpUZNpsIgAeR5', 'https://cdn.ilna.ir/thumbnail/pUZNpsIgAeR5/-gv9vIN3273-GqHofH_oxdSRV1NIfibp_KJFy8kKTtGdzbKfkMmd_65Vc70JlRaPInkbwRNNBYbSpDXtPsNSLA,,/video_2017-09-22_10-07-54.jpg', [{ "file": "https://cdn.ilna.ir/servev2/pUZNpsIgAeR5/RL54z_netUE,/video_2017-09-22_10-07-54.mp4", "type": "mp4", "label": "720p" }, ], 'https://video.tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714' );