خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع‌رسانی شهر تهران به ایلنا خبر داد:

انعقاد توافقنامه‌ با راهور، شهرداری و آموزش و پرورش در مورد سرویس مدارس

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۹۰۱

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران، گفت: فرمانداری تهران، در صدد انعقاد توافقنامه‌ای میان شهرداری، راهور، آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان و فرمانداری در خصوص ماده ۱۸ آیین‌نامه حمل‌و‌نقل دانش آموزان، است.

 علی جنگروی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی شهر تهران و سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل فرمانداری تهران، با اشاره به نزدیکی مهر ماه و بازگشایی مدارس در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: فرمانداری تهران، در صدد انعقاد توافق‌نامه‌ای میان شهرداری، راهور، آموزش‌و‌پرورش، انجمن اولیا و‌ مربیان و فرمانداری در خصوص ماده ۱۸ آیین‌نامه حمل‌و‌نقل دانش‌آموزان است.

دبیر شورای اطلاع رسانی شهر تهران افزود: این توافق نامه بر اساس ماده ۱۸ آیین‌نامه در راستای راحتی، امنیت و آسایش هر چه بیشتر دانش‌آموزان است. تا جابه‌جایی دانش‌آموزان با سرویس‌های که برچسب مدارس را  ندارند انجام نشود. سرویس ها به صورت نمادین برچسب گذاری می‌شوند و بر این مسئله تاکید می‌شود که این برچسب توسط تمام اعضای اصلی یعنی راهور، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان مورد قبول است که حمل و نقل توسط این سرویس ها صورت می‌گیرد.

جنگروی ادامه داد: در راستای ساماندهی حمل و‌نقل دانش‌آموزی جلسه‌ای به ریاست معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور اعضای شورای شهر تهران، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان، راهنمایی و رانندگی، سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک، سه شنبه آینده در فرمانداری تهران، برگزار می‌گردد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل فرمانداری تهران با اشاره به اینکه نماینده ای از کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای پنجم در این مراسم حضور خواهد داشت افزود: برگزاری آیین رونمایی و الصاق نمادین بر چسب سرویس مدارس شهر تهران، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.در این نشست که از ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌گردد، ضمن امضای توافق‌نامه، گزارش‌هایی نیز از آخرین اقدام های بعمل آمده توسط آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان ، پلیس راهور و شهرداری تهران ارایه خواهد شد.

گفتنی است؛ آیین‌نامه ‌حمل و نقل دانش‌آموزان در سال ۱۳۸۸ توسط هیئت وزیران به تصویب رسید و بر اساس  ماده۱۸ این آیین‌نامه مسئولیت ارزشیابی، مدیریت و کنترل قراردادها به عهده کارگروهی متشکل از نمایندگان آموزش و پرورش و اعضای شوراهای انجمن اولیا و مربیان و شهرداریها و حسب مورد بخشداری‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز