خبرگزاری کار ایران

سردار منتظرالمهدی:

اقدامات سلبی در حوزه حجاب و عفاف آخرین راهکار است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۳۷۲

سخنگوی ناجا اقدامات سلبی در حوزه حجاب و عفاف را آخرین راهکار دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منتظرالمهدی در حاشیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این جشنواره قرار است در تمامی استان ها توسط معاونان اجتماعی انجام شود.

او با بیان اینکه جنس حجاب جنس تکریم و تعظیم و ترغیب است، ادامه داد: حجاب در جامعه ما مبتنی بر قوانین جمهوری اسلامی و برگرفته از اعتقادات است.

سردار منتظرالمهدی درباره وضعیت حجاب در جامعه گفت: آنچه برعهده ماست در کنار اقدامات سلبی، کارهای ایجابی و فرهنگی نیز هست. ما نیز با توجه به استرس در جامعه تا جایی که باید اقدامات سلبی را انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: احیای حجاب در جامعه توسط یک دستگاه انجام نمی شود بلکه باید از تمام دستگاه های اجرایی بخواهیم که به میدان بیایند تا این کار شدنی شود.

او درباره برخورد پرسنل نیروی انتظامی در بخش عفاف و حجاب با مردم گفت: ما برای تمامی پرسنل امنیت اخلاقی ارتقای دانش و سواد رسانه ای را در نظرگرفته ایم و ساز و کارهایی ایجاد شده است.

او با بیان اینکه اقدامات سلبی و ایجابی در کنار هم پاسخ می دهد، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم آخرین خط در بحث حجاب و عفاف اقدامات سلبی است و ما تمایل داریم که این موضوع را با اقدامات ایجابی پیش ببریم و در نهایت اقدامات انتظامی و قضایی باشد.

سردار منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه پلیس را در مقابل مردم قرار ندهید گفت: تلاش می کنیم اقدامات ما اثرگذار باشد و تا جایی که می توانیم اقدامات در زمینه حجاب به حوزه انتظامی کشیده نشود.

سخنگوی ناجا درباره کمپین چهارشنبه سفید گفت: این کمپین بسیار کمرنگ شده و بیش از 50 درصد تبلیغات آن کاهش پیدا کرده است.

او درباره کانال های تلگرامی ادامه داد: امروز یک کانال مستهحن را می بندند بلافاصله با یک آیدی دیگر فعال می شود  البته موضوعاتی این چنینی به پلیس فتا مربوط می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز