خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ناجا:

حفظ ارزش های اسلامی وظیفه اصلی ناجاست/ پلیس اصراری بر اقدامات سلبی در مرحله اول در حوزه حجاب ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۱۲۷

سخنگوی ناجا با بیان این که پلیس اصراری بر اقدامات سلبی در مرحله اول در حوزه حجاب ندارد، گفت: حفظ ارزش های اسلامی وظیفه اصلی ناجاست و برخورد با هنجارشکنان به عنوان آخرین خط درمان، هماره در دستور کار پلیس است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "منتظرالمهدی" معاون اجتماعی ناجا گفت: حفظ و دفاع از ارزش های اسلامی وظیفه ذاتی پلیس است و پلیس اصراری برای اقدامات سلبی در مرحله اول در حوزه حجاب ندارد؛ لیکن کم کارکردی و ناکارآمدی برخی دستگاه های فرهنگی مسئول در این حوزه، کار پلیس را افزون می کند.

سخنگوی ناجا در ادامه افزود: پلیس براساس وظایف قانونی خود مبنی بر حفظ ارزش های اسلامی و رعایت هنجارهای جامعه و اعتقاد به فلسفه حجاب در پیشگیری از آسیب های متعدد اجتماعی در جامعه اخلاقی و دینی به وظایف خود در این حوزه با رویکرد ایجاب و اقناع و استفاده از روش های ترغیبی، تشویقی، آموزشی و البته اقدامات بازدارنده و سلبی به عنوان آخرین خط درمان عمل می کند.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: بدیهی است 26 دستگاه درحوزه ترویج و پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین ایستگاه در بین این 26 دستگاه می باشد و طبیعی است نیروی انتظامی بر اساس وظیفه قانونی خود با هنجارشکنان برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز