خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

کم بودن فضا در مراکز عرضه و ذبح بهداشتی دام، مشکل‌زا است

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۸۵۶

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت:عرضه بهداشتی دام اقدامی مناسب است که در راستای سلامت شهر و شهروندان می‌بایست با جدیت صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی رییس شورای تهران، ری و تجریش صبح امروز بعد از شرکت در مراسم عبادی نماز عید قربان از مراکز عرضه و ذبح بهداشتی دام در مناطق ۲ و ۱۲ بازدید به عمل آورد.

هاشمی در حاشیه این بازدید  با مطلوب توصیف کردن اقدامات صورت گرفته در این مراکز گفت :تمامی مراحل صورت گرفته اعم از معاینه پزشکی دام ، ذبح شرعی ،کنترل و نظارت برعرضه بهداشتی با نظم خاصی در جریان است که از این بابت جا دارد به عوامل دست اندر کار خسته نباشید گفت و از آنان تقدیر کرد.

وی ادامه داد:با این وجود تنها اشکالی که وجود دارد کم بودن فضا در این مراکز است که بعضا مشکلاتی در راستای نظافت مراکز ایجاد می‌کند که امیدواریم در سال‌های آینده این مشکل نیز برطرف شود.

هاشمی تصریح کرد :با توجه به شیوع برخی بیماری‌های مشترک بین دام و انسان می‌بایست اقدامات جدی در راستای عرضه بهداشتی دام‌ها به عمل آورد که این اقدام شهرداری (عرضه بهداشتی دام‌ها ) در این  راستا بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت:سلامت شهر و شهروندان و ارتقای آن یکی از اهداف شورای اسلامی شهر تهران در دوره کنونی است و ما از هر اقدامی در این  راستا حمایت می‌کنیم.

گفتنی است مراکز عرضه بهداشتی دام از اولین ساعات روز عید قربان خدمت رسانی  به شهروندان را آغاز نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز