خبرگزاری کار ایران

ولایتی در حاشیه نشست معاونان آموزشی دانشگاه آزاد:

هیچ‌کدام از رشته‌های دانشگاه آزاد بدون مجوز نمی‌مانند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۶۷

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امسال مجلس قانون سال 67 این دانشگاه را تایید کرده است، گفت: گمان نمی‌کنم هیچ‌کدام از رشته‌های دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم تایید نشود.

به گزارش ایلنا، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه نشست معاونان آموزشی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران گفت: در باره تایید کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد تعامل خوبی بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد شکل گرفته است و به تفاهمی در این زمینه نزدیک شده‌ایم.

ولایتی با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه دیروز جلسه‌ای با سرپرست وزارت علوم داشته، گفت: در چند روز آینده اسامی کد رشته‌های توافق شده اعلام می‌شود و گمان نمی‌کنم در نهایت دچار مشکل شویم و کد رشته‌ای بدون تایید وزارت علوم داشته باشیم.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما منکر هدایت و رهبری وزارت علوم نیستیم و وزارت علوم برای ایجاد توازن بین دستگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند و ما خوشبختانه در این زمینه به تفاهم رسیدیم.

ولایتی درباره اطلاعیه آخر وزارت علوم مبنی بر عدم تایید کد رشته‌های دانشگاه آزاد گفت: اینکه کسی بگوید کمیته سه نفره را قبول دارد یا نه، در اجرای مصوبه مجلس تغییری ایجاد نمی‌کند و نمی‌تواند مصوبه مجلس را نقض کند. چطور می‌توانند بگویند که قانونی که از سال ۶۷ تصویب و انجام شده است را قبول نداریم و در نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم براساس قانون است و بی‌قانونی معنایی ندارد.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تیر امسال مجلس قانون سال ۶۷ را معتبر اعلام کرد و مصوبه دولت در سال ۶۹ نیز معتبر است، گفت: کد رشته‌های دانشگاه آزاد بر اساس تایید کمیته سه نفر متشکل از نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده وزارت علوم و نماینده دانشگاه آزاد معتبر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز