خبرگزاری کار ایران

حافظی مطرح کرد:

برنامه "خندوانه" در سوله مدیریت بحران ضبط می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۸۹۴

عضو کمیسیون شورای شهر تهران در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، لیستی از سوله‌های مدیریت بحران که تغییر کاربری یافته‌اند را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه سیصدو پنجاه و نهم شورای اسلامی شهر تهران که هم اکنون در حال برگزاری است، رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران در سطح شهر تهران اشاره کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه برخلاف گفته‌های قالیباف سوله‌های مدیریت بحران تغییر کاربری داده‌اند، ادامه داد: در عمل شاهد هستیم در منطقه۲ سوله‌ای تابلوی پایگاه مدیریت بحران را دارد اما در عمل در اختیار مرکز ژئوتکنیک است. در منطقه۲ یک سوله به دانشگاه علمی – کاربردی اختصاص یافته. در منطقه ۲۲ سوله حضرت ابوالفضل (ع) در اشغال معاونت اجتماعی شهرداری است.

وی در ادامه باز هم به سوله‌هایی که تغییر کاربری داده اشاره کرد و افزود: در منطقه ۱۳ دوکوهه تجهیزات و دکور صداوسیما در سوله مستقر است. در منطقه ۲ برنامه خندوانه در سوله مدیریت بحران در حال ضبط است و جمعی از این سوله‌ها نیز به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.

او در انتهای سخنانش از رئیس شورای شهر خواست این مسئله به عنوان یک تذکر به شهردار تهران ابلاغ شود.

وی در ادامه نامه های رد و بدل شده میان مدیران مترو٬ مبتنی بر ناایمن بودن خط مترو ۷ را قرائت کرد. تاریخ این نامه ها به چند روز قبل و بعد از افتتاح خط مربوطمی‌شد. صحت این نامه ها توسط مازیار حسینی و دنیامالی در صحن شورا تایید و فضای جلسه شورا متنشنج شد.

این درحالی است که مازیار حسینی احداث خطوط مترو با حداقل ها را روال کار دانست و اذعان کرد: ما آن اطمینانی که باید وجود داشته باشد را داریم. رد و بدل شدن این گونه نامه ها  نیز عادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز