خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

نظارت و کنترل از ارکان مهم مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۰۴۳

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه نظارت ستادی انتظامی استان، نظارت و کنترل را از ارکان مهم مدیریت در ناجا عنوان کرد و گفت: هدف از نظارت ستادی در ناجا ارزیابی و سنجش عملکرد یگان های انتظامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در حاشیه جلسه نظارت ستادی با بیان اینکه علم مدیریت، اصول و فنونی دارد، اظهار کرد: نظارت و کنترل عملکرد یگان ها انتظامی از ارکان مهم مدیریت در ناجا بوده و در تمامی سطوح مورد توجه فرماندهان و روسا قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: سالیان متمادی است سنت حسنه نظارت ستادی در ناجا راه اندازی شده و هدف آن ارزیابی و سنجش عملکرد یگان های انتظامی می باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در نظارت ستادی هدف اصلاح ساختار می باشد، تاکید کرد: با ارزیابی عملکرد هر واحد انتظامی معایب و محاسن اقدامات آن ها اخذ و در صورت مشاهده ایراد و مشکل در نظارت ستادی رفع خواهد شد.

سرپرست بازرسان ناجا در آذربایجان شرقی هدف دیگر نظارت ستادی را قدرشناسی و ابلاغ سلام و خدا قوت فرمانده ناجا عنوان کرد و افزود: تحلیل کمی و کیفی توان رزمی و دفاعی، حفاظت فیزیکی یگان ها، آمادگی تجهیزات و به کارگیری نیروها از اهداف مهم دیگر نظارت ستادی می باشند.

این مقام ارشد انتظامی ناجا تصریح کرد: آسیب های وارده در بررسی های علمی صورت گرفته در یگان ها و علی الخصوص مقرهای انتظامی در اثر کمبود نیروها و یا تجهیزات نبوده بلکه در اثر غفلت و سهل انگاری است که نیاز هست در شرایط موجود فرماندهان و روسا نسبت به هوشیاری و عدم غفلت در واحدهای انتظامی بیش از پیش حساس تر باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با بیان اینکه نتایج نظارت ستادی در تصمیم گیری هیئت رئیسه ناجا مهم و ارزشمند می باشد، خاطرنشان کرد: صیانت و ارتقاء معیشت پرسنل از موضوعات مورد تاکید فرمانده ناجا بوده که کارهای صورت گرفته در این حوزه در استان آذربایجان شرقی نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

گفتنی است در ابتدای این جلسه سردار "محسن حسن خانی" فرمانده انتظامی استان، طی گزارش مبسوطی، وضعیت امنیتی و عملکرد انتظامی استان را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز