خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری 20 میلیاردی به بهانه فروش مسکن

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۰۴

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: 6 عضو هیئت مدیره تعاونی مسکن به دلیل کلاهبرداری 20 میلیاردی به بهانه فروش مسکن در زاهدان دستگیر شده و تا کنون 30 مال باخته نیز شناسایی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی"در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن متعلق به یکی از ادارات دولتی زاهدان تحت عنوان فروش و سرمایه گذاری در پروژه عمرانی مسکن در یکی از مناطق تهران از تعدادی از اعضا کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع توسط کارآگاهان پلیس اگاهی استان آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی های میدانی و مشخص شدن کلاهبرداری، 6 عضو هیئت مدیره این تعاونی را شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضائی آنان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری بودند تصریح کرد: این افراد در تحقیقات تخصصی پلیس به کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی تحت عنوان فروش و سرمایه گذاری در پروژه عمرانی مسکن اعتراف کردند.

سردار رحیمی ضمن بیان اینکه تاکنون 30 شاکی در این پروژه شناسایی شده اند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قصائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز