خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد:

عمومی‌ کردن پیشگیری از جرم؛ رویکرد پلیس

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۰۵

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه رویکرد این پلیس "عمومی کردن پیشگیری از جرم" است، گفت: کلانتری و پاسگاه ها در خط مقدم ارائه خدمات انتظامی به مردم هستند و توجه به این مراکز از اولویت های اساسی نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی معصوم‌ بیگی" در سفر به استان بوشهر وبازدید از برخی کلانتری و پاسگاه های انتظامی این استان، انقلابی‌گری، چابکی و آماده به خدمت بودن کارکنان کلانتری و پاسگاه ها را از شاخصه‌های ضروری  دانست و اظهار کرد: توان بالا و شایستگی رزم از ویژگی هایی است که به طور مستمر بایستی در این بخش ها تقویت تا امکان انجام ماموریت ها به نحو شایسته فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی کارکنان، افزود: نمونه بارز این آمادگی؛ برخورد شجاعانه، قاطع، بهنگام و در خور تحسین ماموران در برخورد با تروریست هایی بود که هفدهم خرداد ماه به دنبال تحرک در مرقد حضرت امام (ره) بودند و همکاران ما در کلانتری مرقد حضرت امام (ره) به شایستگی، با آمادگی کامل و ابتکارعمل، اقدام کرده و تروریست ها را ناکام گذاشتند و با این  واکنش سریع، تروریست ها، حامیان و هدایتگران منطقه‌ای آنها را تحقیر کردند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: رویکرد پلیس پیشگیری؛ "عمومی کردن پیشگیری از جرم" است که در این رویکرد؛ ایجاد ساز و کار برای ارتقاء مشارکت مردمی، گفتمان عمومی در پیشگیری از جرم و تبدیل این گفتمان به اقدام وعمل یک تکلیف قطعی است که  باید به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی در پایان اقدامات فرماندهی انتظامی استان بوشهر در خصوص توجه به کلانتری و پاسگاه ها را شایسته و تاثیر گذار دانست و گفت: کلانتری و پاسگاه ها در خط مقدم ارائه خدمات انتظامی به مردم هستند و توجه به این مراکز از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز