خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

رسیدگی به پرونده‌ها در کلانتری به روش الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۰۳۱

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: برای بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندها، چرخه رسیدگی به پرونده ها در کلانتری به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: برای کیفی سازی و بهبود خدمات انتظامی، طرحی در دست نهایی شدن است که فرایند چرخه رسیدگی در کلانتری ها به روش الکترونیکی و پیامکی به اطلاع شاکی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای این پلیس در جهت بهره مندی بیشتر از  فناوری و اصلاح فرایندهاست، افزود: در این راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامی ، تسهیل در امر رسیدگی به پرونده ها و افزایش رضایت مندی مردم، با استفاده از سامانه ثبت شکایت در کلانتری ها، ظرفیت اطلاع رسانی به روش الکترونیکی و پیامکی فعال می شود.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: در طی فرایندها و مراحل انتظامی، پرونده های مطروحه در مرحله رسیدگی در کلانتری به اطلاع شاکی خواهد رسید.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: فعال شدن این سیستم موجب تسریع در رسیدگی، افزایش رضایت مندی مردم و کاهش حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع به کلانتری ها می شود.  این روند ضمن تسهیل در امور، در ایجاد و ارتقاء اعتماد عموم به حوزه انتظامی موثر است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز