خبرگزاری کار ایران

دنیامالی:

مکانیزم برگزاری انتخابات شورای شهر باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۹۹

عضو شورای شهر تهران بر تغییر مکانیزم برگزاری انتخابات شوراها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: باید به ریاست جمهوری تبریک گفت، زیرا که برای بار دوم با آرای بیشتر مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را عهده‌دار شده است.  

وی به ایرادات موجود در مسیر مکانیزم انتخابات شورا اشاره کرد و گفت: تا زمانی که مکانیزم انتخاب همانند حال حاضر باشد، برای مردم بسیار سخت خواهد بود که از بین حدود 3 هزار نفر، افراد اصلح را انتخاب کنند.  برای برگزاری نحوه انتخابات، نیاز به اصلاح قوانین داریم به این خاطر که مردم چهره های بهتری را انتخاب کنند.

دنیا مالی پیشنهاد داد که باید از سطح محلات رای گیری ها برای انتخاب نمایندگان شورای شهر صورت گیرد و پس از آن در مناطق و در نهایت افراد نهایی برای شورای شهر معرفی شوند.

وی با اشاره به آمادگی اعضای شورای شهر برای انتقال اطلاعات به اعضای شورای پنجم شهر تهران، افزود: این آمادگی را داریم که در فرصت باقی مانده اطلاعات و برنامه هایی که در دستور کار داشته ایم را به افراد جدید منتقل کنیم.

رئیس کمیسیون  عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به تخصصی بودن افراد راه یافته به شورای پنجم اشاره کرد و گفت: اعضای انتخاب شده، افراد توانمند و با دانش و کارآزموده هستند؛ هر چند در میان آنها جوان‌هایی نیز حضور دارند که نیازمند کسب تجربه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز