خبرگزاری کار ایران

خدمت رسانی 156 تیم امدادی به سیل‌زدگان 16 استان

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۱۱

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام امدادرسانی به 5 هزار و 600 هموطن در سیل و طوفان 6 روز گذشته، اظهار کرد: بر این اساس 725 تن از خدمات اسکان اضطراری بهره برده و 30 تن به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش امدادرسانی در سیل و طوفان کشور از ١٣ تا 19 اردیبهشت، گفت: 16 استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، زنجان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و مازندران و یزد در این مدت تحت تاثیر بوده و در 97 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین خدمات امدادی لازم ارائه شده است.

وی با اشاره به انتقال 3 تن به مراکز درمانی، افزود: در این زمینه یک اردوگاه اسکان موقت با برپایی 50 دستگاه چادر در روستای سید محمد لردگان برای اسکان متاثران از سیل برپا شده است.

سلیمی با بیان مفقودی ٤ تن در روستای سیدمحمد- لردگان، گفت: امدادگران همچنین عملیات تخلیه آب از 229 واحد مسکونی را انجام داده و 17 دستگاه خودرو را از مسیر سیلاب رهاسازی کردند.

وی با اشاره به به‌کارگیری 156 تیم امدادی شامل 669 امدادگران برای خدمت‌رسانی به هموطنان، عنوان کرد: در این زمینه 62 دستگاه چادر، یک‌هزار و 600 تخته پتو، یک‌هزار و 700 کیلوگرم نایلون، 280 تخته موکت، 6 هزار و 80 قوطی انواع کنسرو، 5 هزار و 500 قرص نان، 4 ‌هزار و 400 بطری آب معدنی، 650 کیلوگرم خرما، یک‌هزار و 840 کیلوگرم برنج، یک‌هزار و 390 کیلوگرم حبوبات، یک‌هزار و 370 کیلوگرم قندوشکر و 570 کیلوگرم روغن میان متاثران از سیل و طوفان توزیع شده و عملیات امدادرسانی در اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز