خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه تربیت مدرس صورت می‌گیرد؛

برگزاری المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۰۷۲

بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز دانشگاههای قطب یک کشور سال ۹۶ در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز دانشگاههای قطب یک کشور دانشگاه های استان تهران (به مرکزیت یکی از دانشگاههای شهر تهران) با همکاری مشترک سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه تربیت مدرس در ۱۹ مجموعه رشته و با حضور حدود ۵۰۰ داوطلب برگزار می شود.

شرکت کنندگان المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز در مجموعه رشته های فیزیک، شیمی، ریاضی، آمار، زیست شناسی، حقوق، الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، علوم اقتصادی، علوم زمین، علوم جغرافیایی، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، و مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

المپیاد علمی دانشجویی کشور از سال ۷۵ بوسیله سازمان سنجش آموزش کشور و به دو روش متمرکز و غیر متمرکز برگزار می شود.

در روش غیر متمرکز دانشگاههای کشور به ۸ قطب دانشگاهی تقسیم می شوند و تیم های معرفی شده هر دانشگاه درقطب های هشت گانه به صورت همزمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز