خبرگزاری کار ایران

انسداد 7 محور بر اثر رانش زمین، نبود ایمنی و طغیان رودخانه

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۴۰

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در گزارشی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور اعلام کرد: هفت محور در استان های تهران و البرز، گیلان و اردبیل، گلستان و سمنان، فارس، همدان و کرمان به علت نبود ایمنی، رانش زمین و طغیان رودخانه مسدود یا دارای محدودیت تردد هستند.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش های دریافتی محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی، محور شیراز- جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود یا دارای محدودیت در تردد هستند.

همچنین محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی، محور استهبان - نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغdان رودخانه مسدود هستند.

پلیس راهور ناجا از بارش باران در استان گیلان (اکثر محورها) و گرد و غبار و کاهش دید در استان لرستان(اکثر محورها) خبر داد.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز